Final Fantasy XIII

Torsdag 19 Augusti:

Grannen hade fest igår kväll/inatt igen. YEY, så jävla kul!
En god natts sömn? Mmm visst. Orrrka!!
Och imorse låg en av våra balkonglådor på balkonggolvet med blommorna utvälta, jord över golvet. Så jädra underbart kul.
Vild gissning: Baserat på att vi tidigare hört att grannens kompisar kommenterat om att han har böggrannar... Mmmjoovisst, typ.. :oS
Iaf, gissningen... Grannen (som bor under oss alltså) eller någon av hans idiotkompisar har petat med något eller hängt ut för att försöka få tag på vår Prideflagga som hänger från vår balkong. (Vi hängde den där under Pride och sen har jag inte lyckats få loss den... :oS) Och eftersom flaggan sitter fast (stenhårt) i hållaren för balkonglådan så har skiten åkt ner...
Love thy neighbor... eller huuurrr..!!!
*MORR*

Mer spelande ikväll.
Eller ja, Mickis spelar. Jag tittar... och gör annat samtidigt.
Precis som jag trodde så gillade jag inte Final Fantasy nå vidare...
Alltså jag har inte ens provat, bara kollat. Men jag orkar knappt ens titta på! RPG är verkligen inget för mig... men jag ångrar inte köpet, förstod juh det här redan innan jag beställde spelet.
Jag är bara glad att älsklingen gillar det! Jag vill juh att hon också ska tycka om xboxen, eftersom jag älskar den! Heheh...




Multitasking. Tjejer KAN göra två saker samtidigt, ja inte jag alltså men andra tjejer tydligen.
Mickis kollar mobilen och spelar samtidigt.



Känner mig så mycket fräschare nu! Frisk igen - och har tagit en uppfriskande dusch.
Och läppen & näsan ser nästan helt normala ut nu. SKÖNT! :o)



Lite choklad på det då, skål... elelr vad man nu ska säga... ;o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0