Djurvirus?

Tisdag 17 Augusti:

Nu börjar jag se nästan mänsklig ut igen... Ank-tiden lägger vi bakom oss nu.
Fantastik förkylning det där, underbara basilusker, som gjorde att Micaela såg ut som en hamster först och sen jag som en anka!
Jag har hört talas om galna ko-sjukan, fågelinfluensan, svininfluensan och gud vet vad det har varit för hysterin... men vad fasen var det här då!?!? :oS
Suprise-du-kommer-se-ut-som-NÅT-djur-virus...!? :oS


Dagens middag: Älsklingen lagar ugnspannka.



Hon blir alltid lika missnöjd med resultatet.
Jag tycker alltid att det är lika gott.


Jag är så jävla kul just nu så min blogg börjar se ut som en matblogg, hahah...
Men vaffan, give me a brake... jag har juh varit dödssjuk här juh!!! Dessutom så älskar jag juh mat... hehh...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0