Andra kvällen i Halmstad!!

Lördag 24 Juli:

Bakis och skakis i Halmstad.
Första gången jag vaknar på morgonen vill jag typ bara ta livet av mig. Bäst att sova vidare...
Vi sover bort dagen och mår lite bättre sen när vi kliver upp.
Mickis ringer till Åsa och hon kommer och skall möta oss i stan så vi kan promenera tillsammans hem till Rickard.



Vi stannar till vid ett kebabställe och käkar bakismat.
I Halmstad ska man tydligen välja kebabsås själv, en massa olika har de...
..men inte talar de om vad de har - det ska man bara veta. :oS
Jag sa att jag ville ha stark sås och vitlökssås. "Blandade?" "Nej bredvid".
Vad fick jag? BLANDADE!!! I en burk. :o/
Inte så gott... och pommesen var lite grönaktiga..? :oS



Mickis mat med endast vitlökssås var betydligt bättre! Så jag snodde sås från henne! :oP



Sen gick vi hem till Rickard då och slappade.
Han hade redan börjat dricka. Vi hade ingen lust än... så jag bänkade mig i köket med laptopen.
Orkade inte ens med lukten av alkohol än!

Åsa och Rickard stack sen iväg en sväng på grillfest med familjen.
Och efter ett tag började vi göra oss i ordning för party...
...och började dricka såklart. ;oP



Jag är färdigsminkad och har fixat håret...



Och visst är håret fint!? ;o)
Mickis blonderade mig i torsdags! Så snäll och duktig hon är!  ♥



Vi dricker på balkongen.



Dags att bestämma outfit...



Första outfiten... naaahhh...




Nästa outfit. Den blir det! :o)




Sen kommer Åsa hem igen och vi sticker iväg på krogen!!
Harrys uteservering fick det bli ikväll.




Efter Harrys blire fyllemat igen, såklart, på McDonalds.
McDonalds i Halmstad har tydligen inga köer...



Hem igen då. Dags att däcka!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0