Fixa och dona med lägenheterna...

Onsdag 31 Mars:

Mickis åker iväg och jobbar... och jag fortsätter att plocka iordning lite hemma efter gårdagens flytt.
Såhär ser det ut nu... fortfarande en enda stor röra typ... och fondtapeten är inte på plats heller än. Men man kan juh ana nu hur det kommer att se ut sen när det är klart! :o)



Katterna verkar gilla de nya möblerna! TUR! ;o)
Och de har hittat sina nya favoritplatser...

Zombies favvoplats i soffan - han har bestämt att schäslongen tillhör honom! ;o)




I köket likaså en röra... allt måste juh få sina platser nånstans så småningom...
...och så blir det en ny fondtapet också i köket! :oP



Bebis gillade de mjuka köksstolarna. :o)



På eftermiddagen släper jag mig ner till min gamla lägenhet för att påbörja flyttstädningen - ja sån måste juh också göras! *pust* :oS

Kör igång med badrummet då till att börja med...






Och så skall kyl och frys också skuras....


Sen får det räcka för idag!! Jag har jobbat hårt nog för idag! :o)

Blir upplockad av Mickis och BW... åker till Willys och handlar mat!

Första middagen hemma hos oss med mina möbler coh grejer där... :o)
Mickis tänder ljusen....




Till "efterrätt" ... eller kvällssnacks har jag gjort tilltugg på tandpetare, hahah... fetaost och druvor, MUMS!!!!!!! :oD


Bebis får också sig något gott... hon äter minsann ostbågar sötingen!


Skönt att avsluta kvällen med att bara slappa i soffan och glo lite på TV... :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0