Sailors grave och efterfest hos oss...

Fredag 2 April:

Helt jävla slut!
Hållt på med flytt i veckan... burit möbler och flyttstädat och joxat...
Verkligen bara helt jävla slut!

Jag är iaf som tur är ledig idag. Och eftersom det är röd dag (långfredag) så är Mickis också ledig! :o)
Så vi slappar!

Tar en sväng förbi hos syrran också. Hon flyttade in i min lägenhet idag!
Måste visa henne vinden, tvättstuga, cykelförråd och så...
Sen hem och slappa mer...

På kvällen sen blire förkrök hemma hos oss, mig och Mickis! :o)
Disa och EH kommer över...
Sen hoppar vi i en taxi och drar ner på stan och festar vidare med några andra på Sailors Grave! :o)




Tydligen känner vi inte att vi festat tillräckligt när krogen stänger, trots att jag ska jobba imorgon... och det blir visst efterfest hemma hos oss! :oS
Jag, Mickis, Disa, EH och tvillingsyrran, Johan och någon Irländsk (?) kille...















Vid halv fem är det sovdags... :oS
Snart dags att kliva upp och jobba, vid åtta... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0