Solig promenad...

Tisdag 13 April:

Jag är ledig. Softar hemma med katterna. Spelar lite poker...
Katterna är fan tro det eller ej segare än mig tom!

Var tvungen att filma och visa den här störda katten, hur han sover!
Men tror juh fan han är död... men så kan man höra honom snarka ibland så...



Bebis sover iaf som en normal katt.





På eftermiddagen dags för en promenad!
Ska gå iväg till Mickis jobb och möta henne när hon slutar. :o)

Fint väder ute! Bye bye vinterjackan - måste jag nog säga med stor sorg. Dubbla känslor här! Jag vill såklart att det skall bli varmt nu, skönt! Men jag äslakr juh min vinterkappa! Så... :oS



Går förbi joggingspåret... och det ser torrt ut där uppe nu!
Så bara iväg och jogga snart då!! :o)






45 minuter... å så framme. :o)



Mickis måste fixa lite grejer på jobbet, så jag får vänta i en timme.
Sen får vi skjuts hem av Nina. Eller vi hoppar av vid sjukhuset. Måste gå och handla lite först.
Sen hem då... 

Eftersom det är så varmt och skönt sätter vi oss en stund på balkongen... där mina fina blommor står. De har fått en plats nu också. :o)



Katterna lapar också lite sol...



Hahah socialt värre. Mickis sitter med sin iPhone. Jag med min laptop.



Cola för mig. Öl för Mickis.



Mickis kvällssnacks sen efter middagen... Jag käkade upp min burk med russin istället.


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0