She makes it all worthwile! ♥

Frukost med flickvännen blev nog dagens höjdpunkt, alltid mysigt!
Har även hunnit med att plocka lite och rensa kattlådan...
Men nu ska man då iväg och sola! 
Sedan promenera till Sydpoolen i snön, oh the joy!! :oS Och så simma då.. och basta! 
Sedan iväg och jobba hela dagen!
Får se om man hinner handla nåt på rasten också... middag behöver juh införskaffas också...
Efter jobbet är det inte slut på to do's - för då ska Jenny färga mitt hår! Äntligen, välbehövt!!
Lär väl däcka ikväll innan hockeyn är slut ens... :oS
Men hey, får juh hålla om min fina medans jag sover sen - makes it all worthwile! ♥

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Xmickis

Naaaw cute du är!! ;) älskar dig massor!!! Längtar tills ikväll när jag får kramas med dig!!! Puss puss

2010-04-22 @ 12:34:04
Postat av: Oh Mira

Och jag älskar dig min fina!!! Sååååååååååååååååååååååååååå jäkla mycket! :o)

PUSS!!

2010-04-23 @ 07:52:38
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0