Min pastasås!

Måndag 19 April:

Jag är ledig idag. Tar sovmorgon, välbehövd!
Sover nästan till 11... men inte är jag pigg för det när jag kliver upp!
Men så är jag juh lite sjuk också.... Segar hela dagen, orkar inte med någonting. Nåja, städar köket men det är juh inte så mycket att hurra över! :oS Orkar inte ens fixa nåt att äta på hela dagen... för att börja laga nåt känns för ansträngande - och så glömde jag att det visst fanns en matlåda i kylen... dohh! :oS

När Mickis kommer hem sen så tar vi loss sita tejpen i vardagsrummet och duttar med vit färg i taket, väggkanterna, där det behövs...
Å så äre tvättstugedags också! :o/

Till en sen middag sen lagar jag pasta med sås...
Vi har tusen olika varianter av pasta men Mickis vill ha vanlig spaghetti, så det får hon då. What ever she wants! ;o)
Och så blir det ost- och skinksås till. En rätt så god sådan, faktiskt, om man själv får säga det! ;o) Men Mickis åt upp allt och tog mer - så det måste juh ha smakat rätt bra... så kräsen som hon är! Heheh...



Jag rev inte ens på någon parmesan för det hade varit synd att förstöra den goda smaken av min sås! Hahah... ;oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0