Inflyttningsfest hos Sofie och Daniel!

Lördag 10 April:

När Mickis underhållt mig och mamsen sin färdigt, och jag hunnit byta om och så, kommer sen Ola och ska hämta Annica. Och då får vi skjuts till inflyttningsfesten vi skulle på, yey! :o)

Vi har förfestat hemma lite - men åter igen känner jag mig alltför nykter, repris från förra lördagen? :oS
Jaja bara att bita ihop och hinka lite mer!
Jag känner mig dock helt malplacerad och som väldens tråkigaste människa, känner juh inga där heller... men men...




Min fina!



Sofie med sin gravidmage.



Match!
Real Madrid - Barcelona (0-2)



Mickis fick en massa nya apps till sin iPhone...



Kvällens handväska - en av mina gamla goda favoriter...
...från gothåren. ;o)



Anna demonstrerar hur Mickis dansat upp henne mot väggen...



Fyllevideos på Sofie... hemma hos mig, innan jag bodde här. :oS





Efter ett tag lämnade jag, Mickis, Anna och Lennart festen och drog vidare ner på stan.
Sailors grave fick det bli åter igen. :o)



Där sprang vi först på Liselotte och sen även Daniel och Johan.
Samt några horor, ehh JA på riktigt - ganska uppenbart. Var riktigt nasty det där... men Mickis var såklart tvungen att provragga på en av dem. :oS


Jag kände mig fortfarande rätt nykter när vi kom till Sailors grave. :oS Men några cider och lakritsshots senare börja det släppa. Dock för sent. Anna och Lennart drog sig hemåt. Vi stannade dock och dansade lite innan hemfärd.

Sen var det fyllemat och så privat efterfest med dans hemma hos oss - som vanligt.
Och förhppningsvis var inte grannarna vakna och såg lapdansen på balkongen, hahhahaha...


Kvällens bästa:
- Min p-stav har gått ut så nu kan han inte komma i mig utan måste komma utanför... bla bla bla...
- Älskling måste vi berätta det här för alla?
Jag och Mickis känner verkligen igen problemet och sympatiserar med det. Jäkla trixande det här så vi inte råkar bli på smällen... hahah... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0