Hamburgare - igen! ;oP

Fullt upp igår!!
Frukost med sötnosen, blogga lite..  och sen iväg!

Solariumet först.
Och här ett försök att dokumentera min blekhet...



Mmm japp, behövs definitivt mer färg!!



Efter solning dags för en promenad till Sydpoolen!
När jag kommer ut från solariet är det inte så farligt väder men längs vägen blir det såklart värre och värre... Jag har fått nog av snö nu!!!



Simma 30 minuter - hinner tyvärr inte mer.
Bastu.
Och sedan jobb jobb jobb...



Snö snö snö fortfarande på vägen hem från jobbet... :o/





Kliver av hos Jenny och väntar på henne. Där kommer den lilla kraken promenerande.



Så går vi hem till mig... kör i blonderingsmedel i mitt hår och så lagar vi mat.



Mmm ja, hahah, fantasifullt nog blev det hamburgare igen!!! Jag vet, tredje dagen i rad!! :oS
Snacka om varierad kost!!! ;oP
Men det är gott iaf.




Sköljer ur blonderingsmedlet ur håret... och ser på slutet av hockeyn.



Sen känns det som det är dags att krypa i säng med min fina och kramas lite!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0