Gröna Lund!

Fredag 23 April:

Efter att ha mött de andra tjejerna (Maria, Liselotte, Beda, Elisabet och Nelly) och åkt in till stan gemensamt kommer vi till slut fram till Gröna Lund. Det är aslång kö - den fortsätter långt runt hörnet där!




Så v bestämmer oss för att äta först och vänta på att kön ska försvinna lite.



Vi undersöker våra alternativ på restaurangfronten...



...och valet faller sen på Lilla Hasselbacken.Verkade trevligast.

Fast serveringspersonalen var kanske inte så uppmärksamma på vad de gjorde!
Här serveras det nämligen öl till 12-åringar!!!!!! :oS
Det blev liiiite fel med beställningarna va...



Jag åt oxfilé med rotfruktekteroch kantarellsås. Mycket gott! Och med cider till! :o)



Maria fick en skitstor öl!



Efter maten sedan tog vi oss in på Grönan.
Och började med att gå igenom Lustiga huset! :o)












Den nya berg & dalbanan Insane var avstäng. Jag grät inte för det. :oS



Kärlekstunneln nästa.



Jag åkte kärlekstunneln med min chef!
Löneförhöjning nästan!? ;o)



Lite nostalgiskt ändå med alla ställen där på Grönan. Inte för att jag nånsin skulle vilja jobba där igen. Men ändå.



Dags då för den gamla berg och dalbanann, Jetline alltså.



Liiiite panik fick jag nog på vägen upp med den.. men var rätt så sansad ändå! Hahah...



Bläckfisken! :o)



Den är så jäkla rolig! :o)




Kul hade vi. :o)


Så mycket mer hann vi inte åka sen... dags för hemgång!

Fast kvällen är inte över.. än hinner jag med lite party också! Förberett med nån cider iaf, hahah... ;oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0