Full rulle hela dagen!

Onsdag 14 April:

Går upp tidigt på morgonen, väcker flickvännen och fixar frukost till oss innan hon måste åka iväg till jobbet.
Sen hinner jag med lite bloggande och städande innan jag själv också skall dra iväg.


Först blir det pit stop vid solariet!
Är juh så hemskt jävla äckligt blek nu, så dags att ta i med hårdhandskarna va!! ;oP



Efter solningen blir det en promenad till Sydpoolen.



Hinner tyvärr bara simma 35 minuter idag. För jag vill hinna basta en kort stund också...
Och sen blire till att sprnga till bussen. Ska juh till jobbet nu!

Ombyggnadsdags på jobbet - flyttar på skor, jobbar och sliter hela dagen. Längtar efter flickvännen, vill hem!
Vid stängningsdags går alla kunder snällt ut i tid - förutom EN! För hon ska minsann stanna till kvart över hon!! För det är så synd om henne för det är sista dagen öppet köp på hennes skor och hon vill byta ut dem! Mmmmjooo men vaffan vi har 30 (!!!) jävla dagars öppet köp - så skyll dig själv om du är så sent ute. Vi har stängt nu! *SUCK*
Mmm needless to say kanske men ja jag missar såklart bussen hem. Nästa går om en halvtimme! :o(
Bara att börja gå hemåt, lika bra. Lämnar mina blöta badkläder på jobbet och börjar promenera då. Mer motion. :oS

Tävlar med nästa buss. Där framme är den! Men den ska ta en sväng förbi centralen, jag ska rakt fram... Vem hinner hem till mig först!!?
Vi kommer dit samtidigt! Så jag förlorade inget på att gå... jämfört med att vänta på nästa buss.



Kommer hem då - till två griniga gnagare som sitter och glor på fotboll.
Det går inte riktigt som dom vill... :oS



Men ölen smakar gott iaf!



Mickis poserar snällt... ;o)



Med sin fina keps!



Ehhm med hennes fina keps... som hon tvingade på mig... :oS
Jag vet! Jag ser ut som en mongoloid! Gissa varför jag inte använder keps, hahah...



Ja matchen gick inte vägen... "Dom vita" vann...
Jeanette åker hem.
Mickis lagar ugnspannkaka till mig.


Sen sitter vi vid varsinn dator... för att avsluta kvällen med att bli osams... över ehh nåt!? :oS
Mickis sover med eget täcke, istället för under mitt dubbeltäcke.
Jag tar till slut mitt pick och pack och förflyttar mig till soffan!
Sover med Bebis istället! Hon ligger under mitt täcke och sover på mig. Söt.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0