En liten lila handväska fick det bli!

Jag har tjatat i rätt många veckor nu om att jag behöver en ny LITEN handväska!
För jag har tröttnat på att gå runt med min jumboväska som man tvungen fyller till max! Ja det är juh så att ju större väska man har desto mer skit bär man med sig - väskan måste bara vara fullproppad av nån anledning. :oS Och på senaste har jag använt en av mina små partyväskor istället då - och då har den blivit nött och noppig.. :o/
Hur som, hittade denna i fredags och köpte den. Fick bli en liten lila.


Blev faktiskt väldigt nöjd över mitt fynd där... :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Victorelina

Big tnks for interesting and useful site!

2011-05-06 @ 12:00:29
URL: http://victorelina.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0