DÖD! Skönt att kunna bara värma lite Carbonara...

Så jädrans död imorse när jag skulle upp!
Fixade frukost och åt med flickvännen.. men sen var jag åter tvungen att ta en powernap på en timme innan jobbet!
När klockan ringde sen snoozade jag om och om igen och låg bara å tänkte på att ringa och sjukanmäla mig! Men nej, jag skulle va duktig och släpa iväg mig till jobbet...

Har ni sett den här affischen ute!?!
Vad fan tänkte dom egentligen!!?
Den är juh så jäkla FUL!!! :oS Inget rätt där liksom...


...jaja på vägen till jobbet piggnade jag knappast till.
Det hela slutade med att jag fick gå hem igen från jobbet.
Var helt kokobäng slut i huvudet och kände mig typ febrig. :o/

Handlade lite på vägen hem.. täntke att det var lika bra när man nu ändå var ute.
Sen hem!
Frös. Så vad var lämpligare än halva priset solarium innan ett liksom. Och ja det värmde skönt!!! Hahah...
Sen hem och käka lunch.
Carbonara idag. Fanns i frysen. Orka inget avancerat!


Nu har jag slöat tillräckligt. Ska sätta mig på golvet i hallen och slömåla lite kanter tror jag. Lika bra. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0