Ambitiöst, eller kanske inte...

Var ambitiös igår och bestämde mig för att hushålla lite med sista slantarna....
Så jag tog med mig stekt korv som vi hade i kylen till jobbet och ett paket med makaroner - så ställde jag mig på rasten på jobbet och kokade makaroner! ;oP Både till mig till lunch och till Mickis matlåda till morgondagen! Ambitiöst tyckte jag! Pastasås finns redan till henne hemma i kylen. :o)



Hemma från jobbet kramas lite och sen köket direkt. Steker lite burgers... Snabbt och gott. :o)



Zombie åmar och kråmar sig bredvid när vi äter - nej, vi vill inte gosa med dig just nu, vi äter!


Efter middagen en sväng ner till affären. Mickis vart skitsugen på nötter...
Handlar nötter och frukt.
Sen soffan och hockey...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0