WALLMANS International Dinnershow!

Ja i lördags så var juh jag och Oskar på Wallmans! Åt middag och såg showen.
Detta till ära av att vi träffats i ett år. :o)

Vi fick helt klart bästa bordet på hela stället! Klockrent! :oD



Vi satt juh på balkongen och hade översikt över hela restaurangen. Och perfekt syn til scen. :o)
Hade definitivt inte velat byta och sitta där nere mitt bland alla andra människor!




Så här såg (ehhm) vi ut... :o)





Förrätten smakade jag på, trots att det var lax... men kan juh inte direkt bedöma själv dårå eftersom jag fick lika kväljningar. :oS Men jag försöker juh iaf lära mig! *Stolt* Oskar sa iaf att det var jättegott!

Huvudrätten var hur smarrig som helst!
Jag tog min oxfilé well done. Oskars såg såklart godare ut sen när de kom in... jaja.. gott iaf!!



De "dansade" lite bredvid oss uppe på balkongen med.
Dansade = försökte sig på en halvporrig Britney -show... Hummn..






Ett litet klipp när de framförde min all time favourite Eurovision-låt.
Ja Ruslana är såklart i en klass för sig själv, så det går juh inte att jämföra... :o)





Det var vi och alla 40-plussare. tror inte det fanns nån under 40 där förutom vi... hahah..
Men det var trevligt iaf. Vi slapp juh sitta där nere bland gubbarna och tanterna också. :o)

Oskars berömda finger på väg upp!? :oS




Oskar fluktar!? :oS
Han tyckte showen var för påklädd... hummn..
Stripklubb nästa gång då?



Showen var väl okej - men kändes lite skolshow över det hela på nåt sätt...

Det var en trevlig kväll hur som helst. :o)
(Och sällskapet det sötaste som går att finna.)
Skulle kunna tänka mig att gå dit igen.
Alltid roligt att komma ut och göra nåt!!! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0