V35 Måndag, Tisdag och Onsdag

Måndag 24 Augusti:

Jobb igen!
5:e arbetsdagen i rad, av 9.
Bara kämpa på... :oS


Tisdag 25 Augusti:

6:e arbetsdagen av min 9-dagars...
Jobb, jobb, jobb.
Spela, spela, spela.
Orka göra något annat efter jobbet än spela!? Nej..

Jag och Jenny körde dubbelmatch.
Tyckte jag spelade hyffsat men det räcker juh inte...
Vi förlorade ändå i slutändan. :o/


Sen vare bara att fortsätta med laget och köra klanmatch 3v3.

Och jag var inte så jättedålig, faktiskt... :o)
Vi förlorade dock även här trots allt... :oS Men jag postar ändå nåra bilder för att påminna mig själv att jag inte är helt värdelös och jag drar faktiskt inte bara ner laget.... ehhm ja, jag försöker intala mig själv det iaf!!! :oS



Onsdag 26 Augusti:

7:e arbetsdagen av 9. *pust*
Rätt trött faktiskt.
Jobba, spela... sova. Typ.


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0