V35 Torsdag och Fredag

Torsdag 27 Augusti:

Jobbar min 8:e arbetsdag i rad, av 9.
På mitt vanliga ställe.
Efter jobbet hämtar min syster mig och skjutsar mig till Nacka.
Dels saknar jag sweetien. Inte kul att bara jobba jobba jobba. Vill juh kunna kramas lite också!
Dels lättare/snabbare att åka till jobbet från Nacka imorgon eftersom jag ska jobba på mitt andra ställe, i stan.
Iaf, jag och Disa köper med oss pizza i Nacka och sedan följer hon med upp och käkar pizza med mig och Oskar.


Fredag 28 Augusti:

Iväg till jobbet på morgonen. Jobbar som sagt inne i stan idag.
Under dagen kommer chefen fram till mig och säger att hon vill prata med mig sen senare på eftermiddagen! Jag blir nervös som fan eftersom jag inte vet vad det gäller! Och som ny på ett ställe blir man extranervös juh! Har jag gjrot nåt fel!? :oS
Efter ett par timmar har jag sen samtalet med V. Och hon undrar om jag inte är sugen på att börja jobba hos dem, fast. :o) (Eller ett vikariat är det det gäller). Ja joo jag är lite sugen. :o)
Vi bestämmer dag för en intervju.


Jumpadojjor under dagen.
Sedan högklackat till kvällen. :o)
Förståndigt värre av mig för en gångs skull!! :oP

Efter jobbet är det då dags att möta upp Jenny och Disa.
Det är tatueringsmässan som gäller ikväll. Var meningen att vi skulle bli fler som gick men till slut var det bara vi tre.

Vi börjar med middag och vin på Barcelona.
Eller öl blev det juh faktiskt för min del den här gången. :o)
Satt ute på uteserveringen och åt. Ganska bra väder. Började dock regna lite sen lagom till när vi var klara typ.
Inte så trevligt ställe att sitta på faktiskt. Går nog inte dit igen...
Maten var inget speciellt faktiskt och omgivningen rätt trist. Typ alkisar och psykon som bråkar med varann bredvid altanen... Spare me...



Sen var det då dags att ta sig till Munchenbryggeriet och Stockholm Ink Bash. :o)

Har tyvärr inga bilder från mässan!! Shocking!! Men jag var fan helt slut! Min 9-dagars arbetsvecka har lämnat spår! Trött, helt off, ont i fötterna direkt!! Jag ont i fötterna!! :oS Blir tom tvungen att byta tillbaka till jumpadojorna innan hemgång.
Mässan var iaf ingen större hit. Var väl kul att gå dit typ, kanske... Men ingen direkt hit nej.
Men jag köpte iaf ett par söta trosor där!!! Alltid nåt. :oP
Fast fick inte dom jag egentligen ville ha! Stod och visade dem för Disa och Jenny och sa just att det typ stod mitt namn på dem. (svarta med vita prickar och volanger etc) Då rycker en annan tjej dem. Sista. :o( Jag får nöja mig med likadana rosa med volanger och dylikt.... :oS
Hemgång.
Fast först McDonalds vid Slussen.
Det börjar spöregna på vägen! :o( Jag har inte med mig paraply. :o(
Messar Oskar och kollar om han kan hämta mig vid bussen iaf. Blir till att han vill till Donken med. Så vi åker förbi McDonalds i Nacka. Hehh...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0