V34 Fredag, Lördag och Söndag

Fredag 21 Augusti:

Undviker urringat. Gör mitt bästa i en vecka för att försöka dölja utslagen för andra.
Men själv ser jag dem minsann i spegeln och påminns, blir sotis typ varje gång... *suck* hahah...


Från Nacka till jobb. Jobba hela dagen.
Sedan upplockad efter jobbet. En sväng förbi Bolaget.
Sedan hem till mig och snacka skit & dricka (röd)vin med systeryster... :o)
(Okej hon drack vitt som vanligt) :o)
Och jag fick göra mitt bästa för att försöka hitta nå drickbart på Systembolaget alldeles själv! Jag kan juh nada om viner - och förlitar mig hellre på att nån annan säger vad som är gott!!! :oS
Men tjaa vinet slank juh tydligen ner sen iaf...


Avslutar natten med lite fyllespel, Vegas så klart...


Lördag 22 Augusti:

Upp å jobba på morgonen. Som tur är, inte direkt nån baksmälla att tala om faktiskt. :o)

Disa, Thomas, Marko och Sanna dyker upp på mitt jobb strax innan jag ska sluta.
Så efter jobbet följer jag med dem och käkar på Benevento. :oD

Sedan stannar vi till och köper ungefär femton kilo godis... för att fortsätta kvällen med filmtittande hos Marko och Sanna i Tullinge. :o)
Såg en skitdålig film som jag inte minns namnet på.
Sen smygstartade jag igång xboxen!! heheh... Och då blev det till att provköra gamedemon... :o)
Det var väl den kvällen. Kom hem på natten nån gång...


Söndag 23 Augusti:

Bara att dra sig upp ur sängen på morgonen och knalla iväg till jobbet igen! :oS
Jobba hela dagen.
Spela hela kvällen.



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0