Besviken...

Jag är fett uttråkad.
Och olidligt slö! :o/
Ledig idag.
Hemma.
Åkte hem igår efter jobbet. Jobbade juh extra i stan igen.
Inget att göra nu, inget kul iaf.
Städa, BLÄÄ. Skriva brev, som jag skulle behöva. BLEHH.
Spela - hör och häpna; orkar inte, har inte lust. :-O
Kolla serie. Vill bara se Rome nu men hade visst bara första säsongen. Orka ta tag i att skaffa fram den andra med...
Handla ny outfit till dejt på lördag hade jag tänkt, ville juh va fin... men nu känner jag mest, what ever. :oS

Är väl lite bitter och sur.
Hade frågat muppen om denna helg, för typ 1½ månad sen. Bra inga planer, då hittar vi på nåt!
Tagit ledigt från jobbet fre, lör och sön.
För jag är visst trots allt en brud. :oS Fredag är en speciell dag för mig iaf (då är det exakt ett år sedan vår första dejt) - och jag ville gärna vara med honom då, så klart! Och göra nåt tillsammans i helgen. Ja, just denna helg ville jag va med nöten.
Men icke. Jag fick lov att välja EN dag. Och villkor på dag fanns det också - fredag orka han inte gå ut efter jobbet, lördag visst. Hade jag nåt direkt val då egentligen... :o/
Så nej, jag får inte träffa honom på fredag, som är den speciella dagen. Och mmm jag är besviken. Snacka om onödigt att ha tagit ledigt med... Jag är brädad av ett fucking spel (NHL 10 släpps). :o/
Men orka tjaffsa. Vill han inte va med mig då så får han väl slippa det då.
Presenten jag ansträng mig sådant för och jagat slipper han också. Hans polare som han ska träffa den dagen istället kanske kan ge honom en present istället...
Mmm ja som sagt, lite sur och bitter.
Men jag får vara glad för att han vill följa med på lördag istället. Eller kanske inte. Han får fan va glad att jag inte går med någon annan!!
MÄN!!! Since I actually do like girls, why ain't I with one - kan man fråga sig. Killar, dom fattar nada...
På lördag har vi hur som helst en dejt...
Jag har köpt biljetter till Wallmans International Dinnershow, Casablanca Nights.
Jag får väl va besviken över läget tills dess iaf.

Nu. Måste fan göra NÅT... Fixa käk iaf. :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0