Njut av det medans det går...

Igår innan läggdags tog jag/vi såna där rogivande tabletter för att kunna sova ordentligt!
De funkar jättebra! Och jag sover som en stock av dem, faktiskt.
(Köpte en annan sort nu sist än jag köpt tidigare)
Men jag tror faktiskt inte jag bör ta de där tabletterna igen. Eller jag vågar nog faktiskt inte. För visst somnar jag!!! Men framåt morgonen börjar jag bli groggy. Vaknar några gånger och är helt borta verkligen. Somnar om. När jag sen väl ska gå upp är jag illamående (går inte beskriva sättet hur - men på ett läskigt sätt) och har värsta huvudvärken... :oS
Kommer ihåg att det var typ likadant sist också jag tog dem...
Det känns läskigt på morgonen iaf, så nej tack. :o/
Men ja, nu fick jag lite sömn då iaf inatt. Ahh skönt! Passa på att njuta av tystnaden i sängen!
Oskars grannar varken körde golvfräs eller borrade imorse heller, hurraaa... :o)

Efter att ha fått sovmorgon för en gångs skull klev jag upp och städade och diskade lite, det jag hann. :o)
Sen åkte jag till stan och mötte upp Jenny.
Tågsällskap ner till Södertälje - där det följde lite shopping.
Och sedan pizzadags på Rimini.

Vid tre var det ett litet möte. Jenny skrev på kontrakt för en lägenhet i Södertälje. Så "snart" (om 1½ månad) flyttar hon hit igen. :o)
Efter det satte vi oss vid vattnet vid stationen i Södertälje och snackade lite medans vi väntade på tåget.




Det är fint i Södertälje!
Och varmt och mysigt väder var det idag! :o)
Skönt att sitta ute och njuta av värmen, även om man blev lite småsvettig, hehh..

2 mongos sitting down by the water...



NEJ! Jenny var inte beredd på att jag skulle fota, *evil*
Och NEJ!!! Inte jag heller på att hon skulle! Jag posade inte!!!
Hahah, Jenny RÅKADE trycka av avtryckaren på kameran när hon plockade kameran! Och just då såg jag tydligen ut så där! :oS Fråga mig inte vad fan jag höll på med!!? :oS

På nedanstående bilder försöker jag däremot "posa", hahah surkärring eller bara mongo!?
LÄTT med solen rakt i ögonen! :oS



Så åkte Jenny hemåt. Jag stannade kvar och läste lite... 
(Där knallar hon iväg...)



...njuter av det fina vädret nere vid vattnet...



 ...innan jag också behövde åka iväg - för att jobba några timmar. :oS



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0