TRIALS HD

Lirat lite Trials då!
Har lyckats göra mig själv någorlunda nöjd iaf - trots att jag är newbie på det spelet. :o)

Och är det något en klant som mig bör kunna så är det så klart att bryta lite ben! Så Skill games; Bones broken passa juh mig utmärkt!!? Och uhhja, tog mig etta bland mina vänner minsann!!! :oD
Och utan att glitcha!!! (Som Oskar påpekade för mig sen att man tydligen kunde på den där! :o( Och ja, jag kollade på toplistans reprisen sen - och joovisst har typ alla som hade över 160 ben brutna iaf glitchat sig till det.. KUL! Loosers... Sen orkade jag itne kolla vidare.. :o/


Tyvärr visste jag juh int eom glitchen, så trodde inte jag skulle behöva bevisa att jag inte gjort det genom att filma!! Men filmade sen när jag försökte göra om det. Dock kommer jag för det mesta bara upp i runt 75 krossade ben... :oS Men här är en iaf med 94 ben krossade, bästa jag kunde åstadkomma just då:


Ja, jag är annars inte direkt nå proffs som Oskar... Som måste ligga etta på allting... :oS








Kolla dock på följande klipp!
Jag ligger före Oskar (som såklart är etta) hela första delen av banan - men sen förlorar jag farten helt och han drar iväg... :oS




Ja det var några bilder jag tog förut...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0