Say hello to emo!

Uschh... helt orkeslös. Nästan apatisk inför allt. :o/
Det tog 3-4h för mig bara att komma in i duschen idag!
Och nu ska jag förväntas orka smörja in mig, föna håret, plocka ögonbrynen, sminka mig, hitta kläder (!!!?), klä på mig och försöka se någorlunda vacker ut... Känns som en omöjlighet just nu!!! :oS Både att orka och att lyckas med det sistnämnda. :o/
Att ens tänka på att gå och handla så jag kan få i mig någon mat, det känns verkligen utesklutet! :o/ Är visserligen lite hungrig - inte så konstigt med tanke på att jag inte ätit något sedan i förregår (utöver lite popcorn igårkväll). Men pallar inte och har ingen matlust heller.
Say hello to emo!! :oS
Mmm ska försöka rycka upp mig lite kanske, upp ur emoträsket kvinna!!! ;o)
Sååååjaaa LEEEEE.... ;oD


Varsågod och skratta åt: MONGO!!!!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0