Rock Band - Soloturné på trummor, Easy!


Lira Rock Band igår! Var LÄNGE sen!
Bestämde mig för att det kanske är dags att ta tag i soloturnen med trummorna!
Så fick det bli. :o)
Men däremellan spelade jag lite online quickplay med Lubbo (Simon) också. :o)


Klarade sen av soloturnén på Easy. Den var just rätt Easy, faktiskt.
Och började lite på Medium.
Men så vart klockan mycket och det låter när man trummar - och min granne är redan lite grinig. Dessutom droppade det in tusen invites att spela Vegas istället, så jag tog och bytte spel till slut.
Spelade lite med Renske, Daniel och dom andra en stund.
En stund med Jenny, Simon och dom andra. Men flydde sen in i privat chat med Oskar istället när jag inte orkade höra några nyas pladder om hur man bytte vapen etc... hahah... Some times I have very low tolerance...

Älskar för övrigt att man kan modifiera sin karaktär så pass mycket i Rock Band!
Så borde det fan va i ALLA spel! :o)



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0