Pensioshelg!

I lördags efter jobbet åkte jag till Oskar i Nacka.
Det blev pizza och spel på kvällen.
La oss dock rätt så tidigt... vi är pensiosar! :oS

På söndagen klev vi då upp tidigt också, pensios-stil.. :oS
Och så åkte vi till Sickla för shopping! :oD
Oskar påstod åter igen att min outfit var slampig!!? :oS
"Kort-kort kjol och höga klackar"...
Ähh han snackar bara skit...



Oskar köpte en jävla massa!!! Kul att han hittade så mycket fint! Och kul för mig att han mannekängade så snällt - både i provrum och hemma sen! Me like! ;oP
Jag köpte endast en höst/vinter jacka (var tvungen eftersom ALLA gamla jackor är alldeles för stora), 2 par fingervantar och en tunika. Ja joo, och Microsoft points med.
Lunch åt vi på ett sushiställe där...
Sen vare hemåtgång igen och SPEL hela kvällen, hahah... Vi är så roliga!! ;oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0