Nu håller vi humöret uppe!

Är fortfarande i Nacka och stannar till imorgon.
Så ingen möjlighet till bilduppladding än eftersom jag ej tagit med mig min laptop.

Spel, spel, spel är det som gäller nu!!! ;oD
Trials och NHL 10 minsann!
Har inte ens unit med Batman! :oS

Tjaa inte BARa spel. Lite serier och film blev det också igår. Och idag har jag städar litegrann - orkar dock inte med någon storstädning idag. Får ta sånt en annan dag när jag känner mig mer inspirerad för det. :o)

Jag försöker att inte slinka dit. Är på bra humör sedan i förregårkväll. Men känner att det vore SÅÅÅ lätt att bara slinka ner i emoträsk igen... Men som sagt, jag tänker ICKE! Bara hålla humöret uppe! :o) Hålla sig syselsatt och inte ha tid att tänka för mycket. Och förhoppningsvis säger och/eller gör ingen något konstigt för att putta ner en... :o) Konstig känsla... Men jaja... bara hålla humöret på topp tills emo-skiten är borta igen! :o) Fattar inte riktigt det här, har aldrig haft sånna här svängningar förut!!? :oS

Nu ska jag nog ta en snabbdusch och sen dra iväg till affären och handla middag till ikväll. Tror stisen slutar på jobbet snart...

Hejsvej..

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0