Nu är dom till slut mina!

Idag hann jag med lite shopping på förmiddagen innan jobbet.
Då blev bland annat dessa skönheter mina!
Kollat in dem ett tag men tvekat. Nu ligger de till slut här hos mig då iaf.
Din Sko 599:-

Jobbat till stängning idag.
Sedan åkte jag direkt och simmade efter jobbet. Simmade mina längder, 40-45 minuter. Sen lite varm bubbelpool och så bastu en stund. Skönt.
Det som inte var lika skönt var:
1. Äckliga killar/gubbar som glor på en på badhuset som man vore en piece of meat! Oh come on liksom!
2. Efteråt bära hem allt! Blöta badkläder och handduk, tung handväska och 4  shoppingkassar. *pust*

Ätit några mackor och en banan nu. Ska nog läsa lite. Och sedan är det nog sovdags tyvärr...

Imorgon jobbar jag juh öppning till stängning.
Orka!!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0