Moi = cocobäng i huvet.. :o/

Vaknade imorse av telefonen.
Jag svarade med en ljuv whiskeyröst... :oS
Min chef ringde och kollade med mig ang. några diffar på jobbet i helgen.
Jag hade skrivit en lapp igår och försökt förklara. Men jag var nog lite virrig. Överlag var jag nog rätt virrig i helgen. Det jag trodde skulle ha löst sig hade inte gjort det.
Sen kunde jag inte somna om, låg och undrade vad som blivit fel....
Sen ringde min chef lite senare igen och hade hittat felet. Det jag hade trott skulle löst sig, gjorde också det precis som jag trott! Skönt! Verkligen jätteskönt! Men jobbigt att det var jag som hade gjort ett litet misstag i lördags morse som orsakat förvirringen - för mig själv i helgen och även för henne nu imorse. Men som sagt, skönt att allt löste sig iaf! :o)
Jag skyller faktiskt på att jag vart sjuk igen. Är lite halvt borta... :oS

JAG VILL VARA FRISK!!!!
Orkar fan inte... :o(

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0