Korvstroganoff

Han sitter och spelar... och jag lagar mat så länge.
Sedan serverar jag maten till honom i soffan. Han tar en matpaus från spelet.
Efter maten äre speldags igen. Men då är det hans brors tur att äta.
Då sitter han å gnäller och undrar vad det är som tar sådan tid. Hahhah ehhm - tror inte alla får det serverat för sig på samma sätt!? ;oS

Kvällens middag bestod av jasminris och korvstroganoff. Japp, första gången jag försökte mig på stroganoff. Blev fullt ätbart... kanske inte en storfavorit men duger nog gott ibland. :o)


Efter maten, på kvällen, svullade jag lite glass!
SMARRRY! ;o)
Det fanns kvar Carte d'Or Selection - Carte d'Or Crema di Mascarpone i frysen sedan jag var i Nacka sist. Med andra ord: Mascarpone-glass med skogsbärssås och pistaschmandelbitar! :o)
Jag fick svulla ensam.
För man äter tydligen bara glass på sommaren... jaja, what ever! Mer till mig! ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0