I hate men(s)!!!

Mja de där procenten jag fick på Fejjan hade känts troligare om de var omvända.
Eller så är det så att mina 18% visar sig nu och sen kommer allt det goda fram senare...!? :oS

Dagens Good or Bad Stats:


Mmmhhhmmm.... PMS är inget jmfört med mensvärk!
Idag vaknade jag av den underbara känslan där det kändes som att nån försökte slita ut mina inälvor! Gud så härligt!!! Verkligen älskar att vara tjej! Uhh ja...
Idag hatar jag verkligen män ska ni veta! JA, för det är fucking orättvist! Dom kan aldrig ana hur detta känns - och dom behöver fan inte oroa sig för att behöva uppleva det heller, cause life is NOT fair! :o/
Varför föddes jag som tjej för!? Kan inte ha varit meningen... seriously. :oS

Tur att jag är ledig idag. För idag tar bitterfittan över verkar det som. Bäst att bara stanna hemma och bli lämnad ifred.
Skulle iofs behöva göra lite saker på stan... men det kanske går... !? :oS
Imorgon skall jag dock jobba. Ändring i schemat, har bytt lite.
Ska jobba hela helgen nu - för att kunna vara ledig nästa helg istället. ;o)
(Hoppas för nåns bästa nu att han ej planerat nåt annat den helgen!)
From måndag har jag ledigt från mitt jobb i 8 dagar. Dock blir det ett inhopp på andra jobbet en dag, på onsdagen - förhoppningsvis dyker det även upp fler pass där. Vill jobba, vill tjäna pengar!!!

Nu ska jag sluta tjattra här - kanske lägga mig i fosterställning i sängen och grina lite. Eller ta några värktabletter och "bara" tycka synd om mig själv...

Tröst till mig själv: 2,5 dagar bara, sen är det över...
Ingen jävla lingonvecka för min del som tur är! No no, nån "lyx"i det hela finns det...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0