I hate being a girl!



Mmm jag pallar inte ens av de mest elementära tjejgrejerna, som att hålla koll på sin cykel.
Så nej jag har inte koll på när det är dags för lingonvecka - och därmed ej heller
när det är soon to be, dvs veckan innan = PMS.
Hate to say it, men herrn hade juh fan rätt när han frågade häromdan om jag hade PMS. :o/
Jag tyckte juh bara jag var lite lättretlig, kaaanske.. hehh...
Men så kom det idag som ett efterlängtat brev med posten - eller inte. Men ja...
Nu fick jag juh då en förklaring för min galna godisfrossa här också i förregår! Hahah...
Och illamåendet och allt annat...
So excuse me for being a psycho.. I blame it on PMS. ;o)

Och det här måste sägas, igen: I hate being a girl!!! :o/


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Ballerina

Sv: Åhlens :)

2009-09-11 @ 06:32:01
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0