Frysen blekfis!

Jaha, jobb är vad som gällt idag!
Från öppning till stängning!!
Dagen bara flög förbi. Jag och ET jobbade ensamma, då E var tvungen att gå tidigare idag. Och vi hade fullt upp hela dagen. Plötsligt var det dags att stänga! Hann inte ens med alla varor som kommit under dagen, eftersom vi var tvungna att förbereda för Svepet som går ut i brevlådorna imorgon och därmed göra om på barnavdelningen. Nu är det minsann dags för varmfodrat att komma fram! Uschh, säger jag. Kallt och blött snart! :oS
Regionchefen ringde idag. Hon ville bara tala om för oss hur duktiga vi varit senaste tiden. Har tydligen jobbat på bra! Haft bra resultat jämfört med andra butiker. Kul att höra! :o)

Efter jobbet solade jag en snabbis i stå-upp-solariet. Hade dock inte så mycket mynt på mig och orkade inte ta ut mer pengar, så fick räcka med 8 minuter idag.
Dessutom är jag lite rädd för stå-upp-grejen än, med tanke på att jag sist höll på att svimma. Så lika bra att ta det lite lugnt! Gick dock jättebra idag! :o)
Ojoj vad länge sen det är förresten sen jag solade sist!! Verkligen dags nu, blek som man blivit!


Hade på mig min nya scarf idag (som jag köpte i fredags). Fick den avlarmad igår!
Jaa, de glömde juh ta bort larmet på den och det går juh inte att bara slita av det själv. Så fick snällt gå tillbaka och få den avlarmad. :oS

Imorgon är det jobb igen då. (Jobbar juh VARJE dag denna vecka). Slutar dock tidigt, dvs 16, och börjar sent på fredag (12) så ska passa på att åka till sötisen och sova där. Ska bli skönt. Han är minsann alltid varm! :o)

Ja jag har frysit på nätterna nu! Sovit två nätter med täcke och extrafilt och huttrat.
Sen att jag imorse (två nätter senare) upptäckte att köksfönstret stått öppet, det pratar vi inte om.. :oS Jag skyller på en Blond moment där va'!

Nu ska jag nog ta en omgång med Batman innan läggdags! :oD

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0