Zombie-varning!

Fy vilken seg morgon!
Satt uppe halva natten - för att jag var för trött för att orka gå och lägga mig i tid. Inte förrän vid 4 (!!) orkade jag släpa mig upp ur soffan! :o/
Sen blev jag väckt av telefonen runt nio. Nice. Har inte sovit mer. :o/
Men däremot legat i sängen hela dagen. Inte orkat gå upp. Tur man har en laptop! Hehh...



Men nu känner jag mig fan starving!
Och ingen mat har jag hemma. :o( Så känns som dags att klä på sig och knalla iväg och handla... Blehh... Superseg, trött! Men måste man så måste man, antar jag... fan...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Johanna

SV; Haha tack så mycket. :D Den outfiten (Super Mario) var till spexfotot i 3:an av gymnasiet. ;) Var ju tvungen att vara ballast. :D



Usch vad jag inte tycker om när man går och läger sig sent och blir väckt tidigt! D: Det är totalt ovärt!

2009-10-25 @ 16:21:11
URL: http://fruitloops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0