Wanted

Blev ingen träning idag efter jobbet, trots att jag tagit med mig allt... :oS
Men jag kände mig fan starving på jobbet, trots att jag ätit både frukost och lunch idag! Jag som inte ens brukar äta frukost! Så bestämde mig för att skaffa käk istället, kebab. Hahah, fett istället för träning, bra där...

Sen så hade Daniel ringt också. Så jag ringde upp och vi bestämde för att glo på film ikväll.
Det blev Wanted.


Jag hade ingen aning om vad Wanted var för film.
Hade av nån anledning fått för mig att det här var typ Vin Diesel-action. Hehh...
Filmen var iaf bättre än jag trott, vilket var trevligt. Det är alltid bra att inte ha några förväntningar! 
Och det kom en trevlig överraskning redan tidigt i filmen när jag hör Reznors röst. Joodå, de hade visst med NiN... :o)
Andra trevliga överraskningen: Angelina Jolie naken. Och jag som inte ens hade koll på att hon var med i filmen! hahah...



Efter filmen drog Daniel och jag har bara slösurfat lite.
Funderar på att spela lite Batman, precis som igår kväll... men vet inte om jag orkar... Får se...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0