Vill du verkligen se henne som statsminister!?

När Mona Sahlin tog över efter Göran Persson lovade hon att ledarskapet inte längre skulle bli en enmansshow. Att ”laget går före jaget”. Men så blev det juh icke! Tvärtom!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6015685.ab 

Och jag fattar inte!
Har alla glömt bort att det här är en människa som använt skattebetalarnas pengar till privata inköp!
Hur kan man vilja ha en människa som bevisligen inte klarar av att hålla ordning på sin privata ekonomi i en position som partiledare?
Hur förtroendeingivande känns hon?
Seriöst.
Är detta verkligen en person som någon vettig människa vill se som statsminister!?
Nej fy, låt bli att rösta på henne i nästa val.
Jag menar, även om du nu är sosse så måste du ju kunna tänka efter och inse att henne vill man inte ha i en sådan position! Kan hon inte hålla reda på sin privata ekonomi, hur sjutton skall hon förväntas kunna hålla reda på VÅR ekonomi också... Bort med henne...

Men visst kan jag förstå att hon själv vill synas överallt. Om ingen annan gillar en får man väl överkompensera och älska sig själv... Eller?

För övrigt måste jag säga att hon och Persson börjar bli alltmer lika varandra, till utseendet! Bara jag som ser det? :oS
Ähh, kanske bara är allt det pluffsiga självgoda...

Urkk, urkk, urkk...
Glöm nu inte!!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0