Vilket liv!

Näää, inte mycket uträttat idag.
Jobb, solning (ordentlig 20-minutare äntligen!), matlagning, äta... slöa lite vid datorn.
Nu dags att sova då, antar jag.
Imorgon jobb och träning!
Och VAXNING!!!
Har juh lyckats spara ut håret lite, så nu ska vi se hur det går att vaxa benen för första gången! Har varit lite tufft att låta bli att raka dem!
Armhålorna funderade jag på också - men det höll en hel dag! Sen fick jag panik av bara tanken på att låta det växa tillräckligt för att kunna vaxa bort det, så det rykte illa kvickt! Kommer nog aldrig palla att låta det växa tillräckligt under armarna! :oS

Gud vad roligt liv jag har! Hehh... :oS
GONATT!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0