Uppe med tuppen... :oS

Jag kunde inte sova ordentligt natten mellan fredag och lördag.
Eller först somnade jag juh och sov i nån timme - men sen vaknade jag till nån gång vid 4. Låg och försökte somna om men var pigg! Låg och vred på mig och blev bara rastlös, så till slut tyckte jag det var bäst om jag bara klev upp så att jag inte skulle hålla Oskar också vaken. Stackarn skulle juh trots allt upp ch jobba på morgonen! Så jag gick upp och satte mig i soffan istället och läste lite.
Sen när Oskar klev upp för att gå och jobba fick jag mysa lite först. Nice.
Och så hade han en bra morgonplan för mig, som jag följde i princip. Så min morgon var tidig men väldigt mysig. :o)


Vid lunchdags hade jag hunnit bli lite seg, så insåg att det kanske var dags att fylla på med energi.
Värmde en matlåda som jag lämnat tidigare och ååå vad gott det var! :oP
Pannbiff med potatismos, stekt lök, gräddsås och sallad blev det.
MUMS!!!

 

Det blev ändå inte mycket energi över sen...
Var helt slut sen på eftermiddagen när jag skulle göra mig iordning och åka iväg till Jenny i Gubbängen... :o/ Men det är bara att ta sig i kragen... *pust*

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0