Uncharted 2

"Det är typ som Tomb Raider. Man springer och klättrar runt..."
Jag skulle just svara: Ookey, fast med en kille istället för en rumpvickande lättklädd tjej!! :-O Och så dök hon just upp.. never mind... hahah... ;o)
And the girl is a bitch, as usual? Not worth trusting!? Mmm...


Spelet verkar faktiskt roligt.. men jag ville inte ens prova.
What's the use? Den kom juh ändå inte till 360'n så jag skulle gärna förblivit helt omedveten om vad jag missar... hehh..
Ok joo joo, jag skulle juh kunna spela det hos Oskar på hans PS3 men kommer jag verkligen att nånsin spela klart det hos honom!? :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: M i c k a

Uncharted 2 är fucking jävla orgasmiskt :D det borde du testa. Bästa spelet jag spelat hitills, typ.

2010-04-07 @ 02:21:00
URL: http://nintendoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0