Tidig men skön morgon!

Kom till Nacka igår kväll då.
Orkade inte laga mat, så tog med mig pizza.
Seg kväll men mysig. Visade upp min tilltänkta 80-tals party-outfit för Oskar. I övrigt bara seriedags och mys. :o)
La oss tidigt.
Kunde knappt sova nåt inatt.
Vaknade vid fyra och kämpade sen för att kunna sova mer.. men vid fem-tiden insåg jag att det var lika bra att kliva upp ur sängen, så jag inte skulle hålla Oskar vaken - då han skulle orka upp och jobba idag! Så jag gick upp och satte mig i soffan och läste istället.
Någon mer sömn har det inte blivit sen.
Oskar åkte och jobbade som han skulle. Jag fick lite morgonmysande. Och så kom han med en briljant morgonplan till mig - som jag följde. Så jag har haft en mysig och skön morgon för mig själv här! :o) Hade säkert varit ännu bättre om han varit hemma också men det var bra iaf. :o)
Jag har chillat, druckit cola och thé, rökt, ätit glass, läst och spelat Shadow Complex. Niceaaa.... :o)
Så blev det en smaskig matlåda med pannbiff till lunch.
Nu borde jag nog ta och göra mig iordning och åka iväg till Jenny i Gubbängen. Ikväll hårfärgning och party, är det tänkt. Men Jenny vill banga utgång... Vi får väl se hur det blir. :oS
Oskar ska iaf ha fritids här ikväll med grabbarna. Fotboll äre visst också ikväll...
Senare ikväll/inatt kommer jag iaf tillbaka hit så jag får kramas lite mer med honom. Me likey. :o)
Men nu ska jag väl försöka orka komma iväg nån gång... Oooorka... är trött NU så klart!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0