The Neon Judgement - Chinese black

Nostalgi!!
En av mina favoritlåtar!!


Mmm jag insåg att jag kanske skulle posta mer av mina riktiga favoriter, de gamla goda, istället för en massa annan sörja... Ja för även om det andra också är musik jag tycker om så är det faktiskt bara sörja jämfört med det riktigt underbara - som denna låt. ;o)

Att man sen får flashbacks och nostalgitrippar och gud vet vad. Bara en warm fuzzy feeling av sån här musik, ja det är inte direkt något som sänker låten heller. :o)

Man ser, hör, känner det... Känslan.
Riktigt hög volym, mörk klubb, mörkklädda människor... Grottan, Tech Noir, som det var förr... Ahh musiken!! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0