Telefonvägra!

Nya kläder - som jag hoppas på och räknade med att skall krympa lite i tvätten! För just nu känns det som man drar på sig ett tält!
Men jag har redan en likadan tröja (i svart) som den röda och vet att den krympte både i bredd och längd efter första tvätten. Så håller tummarna att de här blir bra i storlek sen också. *Håller tummarna*


Var stressad när jag åkte iväg från Nacka imorse.
Skulle iväg till jobbet och skulle hinna en sväng förbi Sickla innan det. Jag skulle lämna tillbaka ett par jeans jag köpte på Oasis där - som var för stora och inte fanns i en mindre storlek. Men så kom kassörskan på att jeansen på skyltdockan tydligen var den storleken jag ville ha! Så hon krängde av dem av dockan och jag krängde på mig dem. Och de satt mycket bättre! Så blev att jag bytte istället.
Vart glad och chockad först att jag kunde få på mig jeansen som SKYLTDOCKAN hade på sig! Men sen övergick det dock till att jag såhär i efterhand bara är osäker! Hade juh ingen med mig som kunde kolla hur de satt - och butikspersonal ska man juh inte lita på egentligen även om de säger att det ser bra ut, de vill juh bara sälja! Så ja... :oS
Och öppet köp kommer att gå ut på de där jävla jeansen redan på lördag! Så om de ser för täskiga ut på mig har jag ändå inte direkt nån tid på mig att ångra mig och lämna tillbaks dem! Ångest! :oS

Jaja, var snabbt klar i Sickla och när jag kom till Centralen sen insåg jag att jag hade nästan en timme över tills det tåg jag behövde ta för att hinna till jobbet gick! :oS
Och så insåg jag att jag glömt matlåda hos Oskar IGEN! Kommer fan aldrig ihåg att ta med mat, trots att jag lagar extramycket så jag ska kunna göra det!!! *suck* Och så hade jag haft tid att åka och hämta matlådan - men nej, inga nycklar... *suck*

Hälsade på Jenny på jobbet en liten stund.

Skulle köpa en bok sen men gav upp när jag på Pocketshop fick reda på att den ej kommit på pocket än. Orkade inte gå annastans och leta då...
Bara suck!

Bara åka mot jobbet då och sätta sig där och läsa en stund innan jag skulle börja då.
Och sen fick det bli Subwaymackor idag då... mmm...

Nu känner jag mig mest bara bitter och sur för en massa.
Och har dessutom bestämt mig för att telefonvägra!
Nej, jag tänker inte ringa folk nå mer. Tänker inte höra av mig. Vill ni nåt kan ni väl höra av er istället. Så jävla trött på att ingen kan höra av sig och/eller svara i telefon nånsin.
Och ja jag vet, så får man inte resonera att andra skall höra av sig, för då kanske dom inte gör det och man bara blir ensam. Men shit happens. Jag orkar inte. Är det upp till mig eller vadå!?
If u don't miss me, then don't...

Nåt positivt?
Fick god tårtbakelse idag.

Tack å hej från bitterfittan...
*mutter*

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0