Tänk att bara SNAP!

Jupp, JAG släckte ner innan midnatt igår! Helt otroligt.
Fast man kunde juh önska sig att det hade varit pga att jag bara var duktig och inte för att jag var så jävla trött på världen! hahah...
Nu är jag vaken igen. Världen utanför lockar inte - men tyvärr måste jag ta mig till jobbet snart och försöka le för alla puckon som kommer att komma med de dummaste frågorna och fräckaste grejerna...
Tänk om det bara skulle säga SNAP en dag...!? Oj oj... Skrika tillbaka på kunderna... Fan va skönt det vore!

Joo igår var det en som stod och skällde och skällde på mig för att jag "jävlades" med henne. Detta för att jag följde regler... Jag sa att jag inte kunde göra något åt saken och sa att hon gärna kunde komma tillbaka en annan dag och prata med min chef istället men då ändrade hon sig minsann till slut och tog det jag erbjöd henne och stack. *suck* Försöka kan man juh. Skriker du tillräckligt på mig så kanske jag blir rädd och ger mig, får plötslig lust att begå tjänstefel bara för att behaga dig! Kaaaanske... inte.

Jag har ingen lust att behaga nån annan... 
Jag är innerligt trött på att va snäll, foglig, flexibel, anpassningsbar, tjänstvillig, hjälpsam, passa upp på folk, lirka, hålla på... på jobbet, på hemmaplan...
Kanske kan jag också få bli omhändertagen lite?
Jag kan behöva det jag med. Faktiskt.
För just nu orkar jag inte vara så jävla stark och bara ta hand om allt och alla, hålla ihop saker och joxa... För det är fan alltid jag som ordnar och fixar allt... lirkar och limmar, organiserar och planerar...
Jag vill bara vara... Inte behöva bry mig, ordna och fixa och bla bla bla... Nu släpper jag det, jag tar paus från det. Så det så!
Och telefonstrejk har jag redan.
Så ja om nån har lust att hitta på något, kanske bara se mig, så får dom för en gångs skull ta tag i det. Om man nu vill det alltså. Återstår väl att se då.

Mmm off to work.

Sen borde jag träna efter jobbet... men godis lockar lite mer! Treat myself... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0