Ska försöka hålla mig i skinnet nu!

Igår fick jag aldrig den här bilden postad eftersom Blogg.se skulle göra underhållsarbete och det ej gick att uppdatera.
Så här en bild på hur jag såg ut igår. Inte särskilt bra bild, visar inte ens diademet med rosetten - men jag blev stressad av blinket på kameran att batteriet var lågt.
Får ladda den lite nu, så mycket som jag nu hinner. Fan att jag inte gjorde det igår! Dumt, dumt, dumt!

Nu ska jag iväg snart. Ska åka iväg til Farsta Centrum och kika lite. Äta något också, antar jag. Och förmodligen svulla choklad, eftersom nån var supersugen på det. (Inte jag - men blir juh lätt det om nån annan vill ha! hahah..)
Ska försöka hålla mig i skinnet och inte shoppa en massa!

Sen ikväll blire till att glo Heroes iaf, vilket jag gjorde inatt med! :oD Måste komma ikapp... Jag har bara sett tom avsnitt 11 på säsong 3 än så länge.
Hade egentligen velat träffa sötisen men neeeee... #%&¤%#&# ;o)
Så Heroes it is, I guess..

Men jaja, har lite bråttom nu, så hej hej... :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0