Shadow Complex

Och så fastnade man!! :o(
Bara för att jag råkade gå fel! Eller gå och gå... jag föll för långt ner på ett ställe och sen var det kört! 
Kom juh fan inte tillbaka, på nåt sätt!! *HATA* :o( :o( :o(
JÄVLA SKITSPEL!
Oskar försökte hjälpa mig också men det var kört!
Frustrerad söndagskväll, minst sagt!



Måndag morgon. Nytt försök igen!
Yey yey, efter att ha fastnat pga att jag råkade ramla för långt ner på ett ställe och kom fel (gick ej att komma upp igen) och suttit och svurit över det hela gårkvällen har jag nu idag kommit vidare och klarat ut spelet! Wiiieeeee... *lycka* ;oD

Sen att jag inte gjort allt, samlat alla saker och så är en helt annan femma. Kunde juh inte hämta de sakerna pga att spelet är fucked up! Fortfarande: jävla skitspel! Hatar sånt där! Har bara gjort typ 70-80% (?) av spelet pga att jag blev tvungen att hoppa över några grejer... :o/

För övrigt.
Why did he trust that ugly bitch. Man såg juh på henne att hon inte var något att ha... hahah..



Mira-Johanna unlocked new Xbox Live achievements in Shadow Complex
Oh Mira unlocked 2 new achievements playing Shadow Complex.
New gamerscore 5805!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0