Se Depeche i Malmö??

Och när vi är inne på Depeche Mode så måste jag få beklaga mig lite också!
Jag är så jävla dum och velig!
Jag tycker egentligen inte om att gå på konserter! Festival är en annan femma, för då är det inte ett specifikt band som jag går och ser och känner att jag måste stå kvar för ifall jag inte har lust eller de bara rent ut sagt suger... ;o) Dessutom har jag svårt som fan för hysteriska och överexalterade människor!
Men jag vill juh såklart se Depeche Mode!
Har sett Dave Gahan förut och han var såklart lysande! Så jag vet inte riktigt varför jag tvekat angående köp av biljetter till deras spelning i Januari. Är väl det här med att jag inte gillar konserter - men fan, det är juh trots allt DM!!!
Och ja, nu är såklart biljetterna slutsålda till Globen! :o/

Fast en ny tanke har ploppat upp i mitt huvud då. Åka till Malmö och se dem på den spelningen istället!! :oP
Jävlans smart juh. Gillar Malmö, så då får man in ett besök dit på en gång! Och så slipper man dels Globen, dels Stockholmsmänniskor... Klockrent! :oP
Gäller bara att få med sig någon också! Lite trist att åka ensam juh... :oS

SÅ:

DEPECHE MODE
På Malmö Arena 25 Januari 2010, klockan 19:30.
550:- för ståplatsbiljett eller nedre läktare. Övre läktare 475:-

Middag på Thai Thai på Möllan!!! :oP 
Om det finns kvar dvs!!? :oS

LOCKANDE!?

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0