Pukka Pleasure!

Idag har det minsann städats och tvättats och joxats här hemma. Är inte klar - för let's face it. Jag är inte SÅ jävla huslig!! Får fortsätta imorgon! :oS
När jag fått nog av den husliga biten satte jag mig istället vid datorn och har skrivit några brev. Till slut.
Jätteduktigt av mig! *Klapp på egen axel* :oD

Har varit jättesugen på min nya favorit i théväg... Pukka Pleasure!
I love it!
Så himla god och så himla bra på alla vis!
  • 100% Organic
  • Fairly Traded
  • Sustainable
  • Carbon Neutral
  • Vegan
  • Ingredients: Chicory, Cardamom, Fennel, Licorice, Cocoa, Cinnamon. 100% organic ingredients. Free from artificial flavourings, preservatives, additives, sugar or sweeteners.
    Men nej, den har jag hemma hos Oskar. Och ville ha just det och inte nån annan thé ikväll! Så det har blivit Cola-drickande istället. :oS

    Nu är jag trött och borde nog sova!

    Ska upp till stan imorgon på dagen och möta Jenny. Vi ska äta lunch och så...

    Men som sagt, nu sängdags!
    AAaahhhh nybäddat med nytvättade lakan!! Oooaahhh nice!! ;oP

    >>> M-J




    Follow Oh Mira

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0