Pannbiff med potatismos, stekt lök och gräddsås

Ja, igår testade jag att laga två nya saker på en gång.
Blev stressigt när man skulle göra dem samtidigt och inte hade riktig koll.
Hade aldrig gjort egna pannbiffar förut och inte heller gräddsås!
Visst har jag knådat köttbullar några gånger när någon annan förberett men det är juh inte det samma som att göra egna pannbiffar. :o)
Maten blev god, även om jag var nervig som fan när det var klart.
Oskar påstod att det kanske var något av det godaste jag lagat! :oP
Vet inte om jag håller med honom där - men joo det var rätt gott. Och nästa gång blir det ännu bättre när jag har bättre koll! :o)


Tyvärr knäppte jag av endast ett kort på maten och tydligen blev bilden rätt gul... :oS
Men sånt händer, var för stressad och orolig för hur det skulle smaka för att koncentrera mig på att ta bättre bilder! :o/

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0