Overknees? Mjaooo...

Igår upp å jobba, som vanligt typ.
Sedan slutade jag tidigt (16) och tog mig till Nacka.. till 18. Men som vanligt var de nästan 2 timmar det tog att åka så klart värda det! :o)

Min outfit för dagen stirrades det minsann på tidigt på morgonen när jag gick till jobbet. Var tydligen för tidigt för kort kort och overknees! :oS Efter jobbet var det tydligen inte lika farligt märkte jag...




Jag tycker minsann om min nya sjal!! :o)
Overknees hade jag inte använt sen jag var ehhm typ 17 (?). Kommer inte ihåg riktigt.. men det var juh inne då iaf... hehh... Kändes lite tveksamt denna gång men kanske kanske kanske kommer ge det en chans till nån gång, får se...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0