Nytt, nytt...

Idag fick det bli den nya stickade tröjan.
Kändes lite konstigt först att ha på sig vitt. Är inte så värst van vid det, så kände mig lite miffo till en början - men vande mig rätt snabbt iaf.
Byxorna däremot, mina lacktights, är en freaking pain in the ass! De är för stora och vill halka ner hela tiden... *suck* Kanske måste köpa nya såna nån annasntans ifrån... :oS
Och så de nya skorna jag köpte för några dagar sen också, blev använda för första gången nu!







Stövlarna kan jag inte ens själv bestämma mig för om jag gillar eller inte!!
Men nu är dom juh mina trots allt, så får väl se till att använda dem lite iaf. :oS
Tycker de är rätt häftiga samtidigt som de är lite för mycket. Men jaja...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0