Moi = vildkatt idag...

Ja, så här ser jag ut idag..
Och bilderna är hemskt dåliga men shit happens... spegeln hemma är för nära för att man ska kunna ta nå bra bild... plus att det är mörkt i köket! Lysröret i lampan i taket är juh sönder och jag är tjej! Med andra ord väntar jag på att nån annan ska fixa det, eftersom den hittills iaf inte bytts ut av sig själv trots att jag väntat på det i rätt många månader nu! Som att jag vet vad jag ska köpa för nytt lysrör!! Pppfff.... :o/







För övrigt, storleken på tightsen var "One size". Jag undrar vilken storlek den storleken är då? Dwarf size?? För jag är fan inte lång, bara 160cm och de är fan i kortaste laget för mig!!! Det går juh... men om man är längre så känns det rätt kört!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0